Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2012 18:45 - Българите - кръвожадни
Автор: ivanik Категория: Политика   
Прочетен: 2263 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 04.04.2013 18:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Гледам вчера (19.03) "БТВ репортерите" и ми е трудно да се сдържа след квалификацията на  Анастас Анастасов ... По повод на запитване дали да се облекчи режима за притежаване на лично оръжие в България, Председателят на Комисията по вътрешна сигурност и обществен ред каза, че това не е добра идея, тъй като  "българина е кръвожаден". От една страна не приемам общите квалификации за целия народ, от друга страна ме смущава факта, че това го казва наш високопоставен политик.

Изяснява ми се донякъде, защо по конституция личната ми собственост е неприкосновена, а според законите на България и на практика не е така. Нямам право да я защитавам с всички средства, защото може да засегна правата на крадците и убийците за свободно предвижване, като съм се заключил в апартамента си. А ако все пак се опитам да се защитя, върху мен ще се стовари цялата строгост на закона и на най-многобройната на глава от населението полиция. А пък ако се окаже и, че крадецът е от някой етнос, то ще скочат и разни Хелзинкски и други комитети. Така, скривайки се зад псевдохуманни и псевдодемократични принципи, нашите политици пренебрегват конституционните права на мнозинството от българските граждани за да защитят "правата" на крадци, убийци, насилници ... Така създаоха у тях чувство за безнаказаност, а у нас чувството за безпомощност и страх от закона, ако си позволим  да защитим с всички средства живота си и имуществото си.

Знам, че противниците на идеята да имаме право да защитаваме с всички средства живота си и имуществото си ще кажат, че не може да оценяме един човешки живот за един чувал картофи, за две кокошки или за един телевизор. А защо да не погледнем на личното ми имущество като част от моя живот? Нали за да ги притежавам аз съм дал част от живота си и те са част от моя живот? Защо да нямам право да ги защитавам както част от тялото си и живота си?

Не, не съм „кръвожаден", искам да имам право да защитя живота си след като държавата не може да ми осигури това!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Явно не става!
19.03.2012 19:05
Драги ми сънароднико, под "българинът" винаги се счита "мнозинството от българите", а не Вие лично. После... главната роля от нашумелият американски сериал "Дневниците на вампира" се играе от българка. Много добре се справя, препоръчвам ти да го гледаш, но някакси ролята е прекалено добряшка... Поздрави за добрия текст! Много точно казано! И аз съм се чудил още преди 20-30- тина години, но така като гледам, на "българина" тия земи, дето са му дадени да ги вземе преди 1323 години, нещо май са му омръзнали... и май не обича никак народа си, държавата си ... и все нещо му е докривяло... а бе не знам до къде ще се докараме.
цитирай
2. dedenze - Реално с крадците и убииците разбили посред нощ вратата на дома ви, трябва да проведете диалог
19.03.2012 23:02
да уточните въоръжението и намеренията им и да отговорите със същите по сила и вид средства - брадва, нож, пищов, ако не спазите правилото - лежите в затвора !?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivanik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118896
Постинги: 55
Коментари: 33
Гласове: 106
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930