Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 14:20 - Няма да търпим!
Автор: ivanik Категория: Политика   
Прочетен: 1114 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 21.02.2013 10:36


imageЗащо ли не съм щастлив, че съм гражданин на „Най-добрият град за живеене”? Защо ли не съм щастлив, че токът в България бил най-евтиния в Европа?

Защото повече от 20 години ме карат да живея с полуистини.

Да вярно е, че токът в България е най-евтиния в ЕС, но толкова вярно е, че доходите в България са най-ниски.

Повече от 20 години ни залъгват, че вървим по-пътя на демокрацията, че градим пазарна икономика. Истината е, че нямаме нито демокрацията, нито пазарна икономика. Управляват ни с методите на феодалния строй, а икономиката ни е монополна и картелна. Пазарна ни е икономиката само за семкаджиите. Всички останали сме мачкани от монополи – на тока, на мобилните оператори, на топлофикация, на горивата… Престъпно е поведението на монополите, но още по-престъпна е ролята на управляващите. И тук не визирам само сегашните, а всички досега. Вторачили се в личните си интереси, под крилото на четиригодишния си мандат и с присъщият им цинизъм и арогантност, непрекъснато ни обясняват как всичко правят с грижа за нас.

Уморих се от тяхната грижа, изтискан съм финансово от тези „грижи”, защото уж за мое добро го правят, а все по-скъпо ми излиза тази „грижа”. Писна ми! Да ви таковам грижите! Дайте ми свобода сам да решавам кое е по- добро за мене!

Най-гадното е, че всичко е „законно”. Всички управляващи досега и най-вече сегашните оправдават неуспехите си с предходните. Какви престъпници били те. Да сте чули обаче досега за осъден политик? Не, нали! Няма и да чуете, няма и да видите скоро, ако това не се промени. Как да ги обвиниш в незаконност, когато те си създават законите така, че да обслужват само тях? Така е, защото законите ни нямат нищо общо със справедливостта, с волята и интересите на народа. Втълпяват ни ежедневно, било под формата на защита правата на човека, било поради изискванията на ЕС, че престъпниците имат повече права от нас. Наложиха ни го като норма на живот. Стана ни ежедневие. Но всеки човек има праг на търпимост. Поводът за протестите са сметките на тока, но причината е тежкото положение на мнозинството българи. Чашата преля. Управляващите ни прекалиха с безхаберието към собствения си народ ! Не можем повече да търпим!
Няма да търпим!




Гласувай:
3



1. ok3223 - Никакво чакане
25.02.2013 15:21
Долу ГРОБ и системата днешна.
Да живее България.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivanik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118189
Постинги: 55
Коментари: 33
Гласове: 105
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031