Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 05:15 - Мекици с домашно сладко и малко хубава музика
Автор: lovertosimplicity Категория: Технологии   
Прочетен: 2945 Коментари: 16 Гласове:
19

Последна промяна: 23.09.2013 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
( Из цикъла "Обичам да срещам умни и приятни хора" ) ------------------------------------------------------------------


Добро утро, Приятели!

Настоящият постинг беше инспириран от посещението ми при dorichela - последната ми посетителка от изминалата нощ /с НИК говорим, защото от средно 1200 - 1500 посещения дневно, не повече от 60-80 са така, което е недоумяващо, но показателно за мен/.
Изключваме миличката Вася /paciencia/, щото тя в Мадрид е с някакъв не слънчев, а лунен часовник и личния й живот започва по късни вампирски доби.

Та... Специално за dorichela, но пък с охота споделени с всички Ви... image

А аутоплей-клипа пък е учудващо по темата на разказчето й и е с пожелание от мен за всички Ви, ако не целият Ви живот, то поне седмицата да премине лежерно както в клипа:

А сега 6 минути зареждащ смях:


И две страхотни изпълнения от украинския X-Factor:





  А накрая едно обещание привечер да допълня постинга
"
ПОСТИНГ ЗА НАЧИНАЕЩИ БЛОГЪРИ",
както и да Ви подаря един подобаващ, вечерен постинг. Примерно в... 19 часа!

/като виден поспаланко, който сега трябва и да приготви вечеря, постинга ще го направим в 21:30, а допълването на другия - някъде по нощите/
  Стремителна седмица от мен!
Рей



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanya7713 - Тези вкусотии ме върнаха в детст...
23.09.2013 08:06
Тези вкусотии ме върнаха в детството ми, когато с нетърпение чаках родителите ми да ме заведат в съседното градче, на чаршията и да ми купят мекици поръсени с пудра захара...Рей, ти имаш ли подобни спомени?
цитирай
2. vishnichka - Аз пък закусих гофрети!:)))
23.09.2013 09:07
Макар и да казват, че полезно е това, което не е вкусно, обичам много да похапвам такива неща...

Хубава седмица и от мен!

Аз съм от тези, които се логват, само когато искам да се обадя нещо. Да излизам анонимно, никога не ми се е получавал такъв бъг, а ми е любопитно как става. За сметка на това, кликам навсякъде, ако има допълнително линкове, гледам клиповете, чета даже коментарите под постингите...

Изобщо, съм уважителна блогърка, но времето ми е ограничено. Затова имам винаги много повече от едно посещение под даден постинг, ако ми е интересен, но не натоварвам статистиката /вляво/ на блога...

цитирай
3. dorichela - :)
23.09.2013 10:24
ама тоооочно така изглеждаха най-вкусните мекици и най-якото домашно сладко! :)
Да ви е сладко! :)
цитирай
4. paciencia - Привет, Рей!
23.09.2013 11:43
Кога омеси тия мекици? Докато ми помагаше в блога ли?
А на мен не ми е виновен часовият пояс, а моя биологичен часовник е сбъркан. Сова съм и будувам нощем. Разтоварвам се и се разхождам из блога. През деня просто няма време, но за едни мекици ще намеря.
Благодаря!
Поздрави!
цитирай
5. qbylkovcvqt - Умирам за сладко от боровинки. . . :( ...
23.09.2013 14:15
Умирам за сладко от боровинки... :(

Не можах да отворя клипчето, но пак ще се върна... бях на Въча това лято, направо си представям как изглежда всеки миг по тези места... Най-хубавата планинска приказка...

Усмивки!
цитирай
6. qga - Привет:)))
23.09.2013 17:36
Вече стана навик на метлата ми да се ориентира я по уханието, носещо се от блога ти, Рей, я по музиката, я по нещо друго.
Направо хапвам останалите мекици (предпочитам ги със сирене или нещо друго солено) и няма да се занимавам с приготвяне на вечеря тази вечер.
Метлата ми също ти благодари, защото в шестте минути фъни падна от смях с онзи моторист, припознал дървото като крайна точка на пътуването си:))))))))))
Дори ме смъмри, че ако не й дам и на нея от мекиците, утре ме очаквала същата участ:)))) И аз какво да правя, дадох! Макар да не ми се даваше и да исках всичките да са за мен. Затова и за утре сутрин поръчвам филии с яйца!:)))
А сега да изслушам предложените песни.
Беба
цитирай
7. lovertosimplicity - Здравейте на всички!
23.09.2013 18:59
Първо един въпрос, провокативен:
Никой ли не забеляза, че в 5:15 сутринта Ви пожелавам "Добър вечер"?!

Но както и да е...
Да кажа сега, че не се измъквам от обещанията си, но ще са малко по-късно - примерно обещаният постинг ще го направи в 21:30, а допълването в постинга, в помощ на блогърите - някъде по нощите...

Чакайте сега са поправим настоящия постинг и ще видя кой какво писал под него!

Рей
цитирай
8. lovertosimplicity - Reply 1. tanya7713
23.09.2013 19:05
Имам-имам!
Спомени иде реч!
Точно от там, от където и ти - на стария пазар, по 6 стотинки бройката!

И как е днес настроението, след вчерашния ден рожден?

Приятна вечер, а в 21:30 обещавам страхотно изживяване.

Рей
цитирай
9. lovertosimplicity - Reply 2. vishnichka
23.09.2013 19:25
Гаднярка!
И що не сподели?
Поне две остави ли за мен или ги излапа и 10-те?

Шегувам се, Виши!
Мерни се към 21:30 - ще се опитам с едното клипо да дам достоен "отпор" на Ники.
Така де, пуста мъжка гордост... ха ха ха

А за статистиката не бери грижа - дреме ми!
Знаеш, че ако решим я правим каквато поискаме.
Но това би било глупаво.
А и така сме по-интересни за тези, които се чудят как да си вдигнат глупавия измислен и безсмислен рейтинг тук.

Поздрави и в 21:30... загаси светлините и се потопи в магията, която ще Ви предложа!

Рей
цитирай
10. shtrakalka - А как добре вървяха с боза, по 6 стотинки бройката!
23.09.2013 19:27



цитирай
11. shtrakalka - Забравих да спомена, че аз нелогната в блога не влизам.
23.09.2013 19:30





цитирай
12. lovertosimplicity - Reply 3. dorichela
23.09.2013 19:31
Естествено!
И нямат нищо общо с онези, купешките!
Първо са по-... плътни, "месести".
Второ - не са така мазни.
И не на последно място - и по-полезни са и по-наяждат.
Сладкото в домашен вариант също няма нищо общо с купешкото.

Утре сутрин ще предложа филий с яйца /по желанието на Беба по-долу/ - правя ги просто... страахотни!

Рей
цитирай
13. lovertosimplicity - Reply 4. paciencia
23.09.2013 19:36
Естествено!
Аз съм като Win - работя в многозадачен режим!
А по проблемът ти - прочетох отговора ти, но за съжаление... трябва да помисля!
Ако не ти го отваряше изобщо - лесно!
Но така... С тоя пинг... Интересно!
Но пък ти не се коси, за какво са Приятелите?!
Казваш ми предварително кое клипо искаш с превод и ти го давам!

Поздрави латинодивите от мен!

Рей
цитирай
14. shtrakalka - Баси!
23.09.2013 19:38
Кога ще ми се появят коментарите?
цитирай
15. lovertosimplicity - Reply 5. qbylkovcvqt
23.09.2013 19:43
Сменям кило сладко за 16 кила мед!
ха ха ха

Как е, как е?!
Пази ми меда, ей! - Ще дойда да си го взема!

Рей
цитирай
16. lovertosimplicity - Reply 14. shtrakalka
23.09.2013 19:46
ха ха ха
Така е по-интересно, ШТраки!
Джуркай и не мъркай!

Кво ти пука за едните коментари?!
При мен всичко е възможно. Особено когато пишеш такива... щракаШТи коментари.

Поздрави!

Рей
цитирай
17. lovertosimplicity - Reply 6. qga
23.09.2013 19:50
Ха! Беба!
С моторната метла!

Сабаале за теб специално ще направя филийки с яйца!

До утре в 9 примерно!

Рей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317643
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930